Abrirá martes, xoves e sábado de 10 a 13 h e mércores de 15 a 18 h

O Rosal ampliará a partir do mes de marzo o horario de atención ao público do Punto Limpo municipal, un cambio nos días e nas horas de apertura e peche que busca “mellorar o servizo adaptando o horario ás necesidades da veciñanza, facilitando que poidan depositar os residuos domésticos que non teñen cabida nos colectores habilitados nas rúas”, como salienta a concelleira de Medio Ambiente, Sara Vicente. O servizo é totalmente gratuíto.

O novo horario de atención ao público será:

• Martes, xoves e sábado de 10.00 a 13.00 horas.
  • Mércores de 15.00 a 18.00 horas.

Con esta ampliación de horarios o Concello quere tamén fomentar a concienciación e responsabilidade ambiental dos rosaleiros e rosaleiras, que poden depositar no punto limpo do Camiño das Aceñas voluminosos, electrodomésticos, roupa ou calzado usado, aceite vexetal, tubos fluorescentes ou lámpadas especiais, pilas, mobiliario… e calquera outro residuo que non teña cabida nos contedores habituais.

O Concello agradece a colaboración da veciñanza no emprego deste punto limpo para evitar así o abandono ou as verteduras incontroladas de calquera tipo de residuo.