Os padriños da marcha, Ramón  Troncoso e Ramón Mella, destacaron a beleza da contorna natural polo que transcorreu o percorrido

O participante José Antonio Álvarez Gómez, do Club  Bicitantes, gañador do  enopack

A Ruta  do Viño Rías Baixas, integrada no Club de Produto das Rutas do Viño de España, rexistrou un novo éxito de convocatoria coa celebración da súa III  BTT. A cita deportiva desenvolveuse esta mañá e congregou a 200 amantes do ciclismo que tiveron a oportunidade de descubrir a subzona do Rosal sobre as súas bicicletas.

O punto de partida e chegada do percorrido foi a  Praza  do  Concello do Rosal. Alí acudiu o presidente da Ruta  do Viño Rías Baixas, Juan Gil de Araujo, que estivo acompañado pola alcaldesa do municipio, María del Carmen Alonso; a deputada de Emprego da Deputación de Pontevedra, Montserrat  Magallanes, e o concelleiro de Deportes de Tomiño, Ismael  Troncoso. Gil de Araujo agradeceu a todas as persoas participantes o seu interese nesta cita e animoulles a gozar das “fermosas paisaxes que temos nesta subzona”. Tamén aproveitou a ocasión para agradecer “o apoio que tivemos das institucións para o desenvolvemento desta cita e tamén dos patrocinadores, o Grupo Corte Inglés e  Fontecelta, xa que sen eles esta  BTT non sería posible”, concluíu.

As autoridades asistentes foron as encargadas de realizar o sorteo do  enopack entre os participantes, xusto antes do pistoletazo de saída. O dorsal número 12, correspondente a José Antonio Álvarez Gómez, do Club  Bicitantes, foi o agraciado co leste premio. Así, poderá gozar dunha visita guiada a unha adega adherida á Ruta  do Viño Rías Baixas no Rosal e un xantar ou cea nun restaurante asociado tamén localizado nesta mesma subzona.

A marcha, que deu comezo ás nove e media da mañá, foi completada polos participantes durante unha media de tres horas. O percorrido permitiulles, en primeiro lugar, atravesar as instalacións da adega asociada Quinta Couselo para despois continuar o itinerario entre os viñedos da adega  Lagar de Fornelos chegando ata o miradoiro de Niño do Corvo.

Desde alí, os ciclistas dirixíronse cara ao municipio de Tomiño onde subirían ao primeiro punto de  avituallamiento de líquidos e sólidos, localizado na adega asociada Altos de  Torona. Tras repoñer forzas, e mesmo brindar con algún viño de Rías Baixas na zona, os participantes baixaron a través dos campos de viñedos para dirixirse ao seguinte punto de  avituallamiento localizado en Terras  Gauda para despois pasar por diante da quinta e última adega asociada que puideron visitar durante o percorrido,  Valmiñor.

Xa na recta final, a III  BTT Ruta  do Viño Rías Baixas levou aos participantes de regreso á  Praza  do  Concello do Rosal. Alí esperáballes un ágape harmonizado con viños da D.O. Rías Baixas elaborados por adegas asociadas da subzona do Rosal.

Os dous padriños da carreira, Ramón  Troncoso e Ramón Mella, destacaron á súa chegada a beleza das paisaxes e da contorna natural do percorrido da III  BTT Ruta  do Viño Rías Baixas. Ambos recibiron un agasallo por parte da organización como recoñecemento ao seu firme apoio a esta cita que conxuga  enoturismo e deporte.

Todos os participantes nesta marcha recibiron dous agasallos: unha camiseta conmemorativa e unha botella de viño de Rías Baixas. Desde a asociación sen ánimo de lucro móstranse moi satisfeitos pola “excelente resposta que, un ano máis, rexistrou esta cita”.